basta
 
نویسندگان
لینک دوستان
لینکی ثبت نشده است
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
پیوندهای روزانه
لینکی ثبت نشده است

دوربین 360 درجه خودرو اسپورتیج

دوربین 360 درجه خودرو اسپورتیج | دوربین 360 درجه اسپورتیج در این بخش در رابطه با دوربین 360 درجه خودرو اسپورتیج صحبت خواهیم کرد .با وجودی که در دنیای امروز برای خودروهای لوکس و گران‌قیمت جدید آپشن‌هایی وجود دارند که عمده‌ترین علت وجود داشتن‌شان لوکس‌تر کردن خودرو است، یک سری آپشن جدید دیگر نیز هستند که علاوه بر لوکس‌بودن کاربرد زیادی هم دارند. دوربین 360 درجه خودرو از جمله‌ی این آپشن‌های کاربردی است. خوشبختانه این امکان وجود دارد که خودروهایی که در کارخانه به این آپشن مجهز نشده‌اند بتوانند از طریق فروشگاه‌های معتبر به آن مجهز شوند. آپشن‌کار به‌عنوان یک فروشگاه معتبر در زمینه‌ی لوازم جانبی خودرو بیش از 10 سال سابقه دارد. دوربین 360 درجه خودرو یکی از آپشن‌های کاربردی خودرو است که علاوه بر آن که موجب افزایش کلاس خودرو می‎شود می‌تواند رانندگی‌ای بهتر و مسلط‌تر را در پی داشته باشد. این آپشن در واقع شامل 4 دوربین در جلو و عقب و چپ و راست خودرو است که تصاویر این دوربین‌ها توسط پردازشگر سیستم مورد پردازش قرار گرفته و دست‌آخر یک تصویر 360 درجه روی نمایشگر خودرو به نمایش درمی‌آید؛ تصویری که امکان ارسال آن به گوشی راننده نیز هست. این سیستم می‌تواند مزایای متعددی داشته باشد. با در دست داشتن تصاویر اطراف خودرو می‌تواند در مکان‌های باریک و تنگ بدون نیاز به فرمان دادن دیگران و فارغ از دغدغه‌ی خط افتادن روی خودرو اقدام به پارک کرد. همچنین در زمان‌هایی که خیابان یا جاده ترافیکی سنگین دارد با استفاده از دوربین‌های جلو و عقب خودرو می‌توان از فاصله با راننده‌ی جلویی و عقبی آگاهی پیدا کرد و با تسلط بیش‌تری به رانندگی ادامه داد. در ضمن در زمان تصادفات نیز مأمور راهنمایی رانندگی می‌تواند برای آگاهی و اطلاع بیش‌تر از صحنه‌ی تصادف از دوربین 360 درجه و محتوایی که ثبت و ضبط کرده استفاده کند. ذکر این نکته نیز خالی از فایده نیست که دوربین 360 درجه خودرو به سیستم عامل اندروید مجهز است و می‌تواند برای به‌اشترک‌گذاری تصاویر نیز به کار آید. خلاصه آن که این آپشن می‌تواند در مواقع مختلفی به کار آید و مستقیم و غیرمستقیم موجب افزایش ایمنی در رانندگی شود. در صورتی که برای خودروی کیا اسپورتیج خود به دنبال خرید این آپشن هستید می‌توانید با آپشن کار تماس بگیرید و سفارش‌تان را ثبت کنید.

جک صندوق برقی راوفور

جک صندوق عقب سورنتو آپشن مفیدی است که علاوه بر آن که باعث می‌شود استفاده از صندوق عقب خودرو بسیار راحت‌تر شود، از وارد شدن خسارت به آن نیز جلوگیری می‌کند. در صورتی که خودروی راوفور آسیب ببیند و خسارتی به آن وارد شود، هزینه‌های زیادی برای راننده خواهد داشت. به همین منظور برای جلوگیری از وارد شدن خسارت به صندوق عقب خودرو، خرید جک صندوق برقی راوفور به دارندگان خودروی راوفور توصیه می‌شود. برای خرید جک صندوق برقی راوفور می‌توانید با آپشن کار تماس گرفته و آن را با کیفیتی بالا و قیمتی مناسب تهیه کنید. تمامی محصولات فروشگاه آپشن کار دارای ضمانت اصالت کالا هستند و این اطمینان را به مشتری می‌دهند که کالای خریداری شده توسط آنها اصل بوده و کارکرد بالایی خواهد داشت. با خرید جک صندوق عقب راوفور هنگام استفاده از صندوق عقب خود را خیالی آسوده‌تر خواهید داشت. در سیستم جک صندوق برقی سنسور تشخیص مانع استفاده شده است تا زمانی که هنگام بسته شدن درب صندوق عقب، مانعی جلوی آن وجود داشته باشد، آن را تشخیص داده و به راننده هشدار دهد. این سیستم اتوماتیک بوده و به صورت هوشمند باعث باز و بسته شدن درب صندوق عقب خودرو می‌شود. نصب جک صندوق برقی بسیار راحت است و نیازی به قطع سیم کشی خودرو ندارد. برای نصب جک صندوق برقی خودرو تنها کافیست سوکت‌های آن را جایگذاری کرده و سپس آن را نصب کرد. این مزیت باعث می‌شود که گارانتی خود را نیز باطل نشود. در برخی مواقع درب صندوق عقب خودرو با شدت بسته شده که می‌تواند باعث آسیب زدن به خودرو شود. با کمک جک صندوق برقی این مشکل به سادگی حل خواهد شد و می‌توانید با تنظیم سرعت جک‌های این سیستم در زمان باز و بسته شدن درب صندوق عقب خودرو از وارد شدن خسارت به آن جلوگیری کنید. از مزایای دیگر این سیستم قابلیت تنظیم میزان باز و بسته شدن درب صندوق عقب خودرو است. این مسئله موجب می‌شود زمانی که خودرو در محوطه‌ای با سقف کوتاه قرار دارد، بتوانید درب صندوق عقب خودرو را به میزان دلخواه باز کرده و از برخورد درب صندوق عقب به سقف و ایجاد خسارت جلوگیری کنید. در صورت استفاده از جک صندوق برقی خودرو برای باز شدن درب صندوق عقب می‌توانید از ریموت فابریک و کلیدهای داخلی خودرو نیز استفاده کنید. جک صندوق برقی خودرو متناسب با نوع هر خودرو طراحی متفاوتی دارد و هنگام خرید آن باید به این نکته توجه کنید. تمامی مزایای گفته شده شامل جک صندوق عقب راوفور نیز می‌شود. اگر قصد خرید جک صندوق برقی راوفور را دارید و می‌خواهید آن را با قیمتی مناسب تهیه کنید با آپشن کار تماس بگیرید و راهنمایی‌های لازم را از کارشناسان مرکز به دست آورید.

پدل شیفتر سراتو

قبل از ورود به موضوع پدل شیفتر سراتو خوب است که خوانندگان تاریخچه ای در مورد خودروی سراتو بدانند. این خودرو که توسط کمپانی کیا از سال 2003 وارد بازار شده است از دسته خودروهای دارای موتور جلو-محور است و در مدل های سدان و کوپه تولید شده است. خودروی کیا سراتو به طور کلی در سه نسل عرضه شده است که نسل دوم آن در ایران توسط شرکت سایپا مونتاژ می شود و در دو نوع اتومات 2000 و دستی 1600 به دست مصرف کننده می رسد. البته این نسخه از نسل دوم که توسط سایپا منتاژ شده است، به اذعان بسیاری از مصرف کنندگان مشکلات زیادی دارد. اعم از کابین بی کیفیت، رنگ آمیزی بد، سواری خشک، عدم وجود سیستم کنترل کشش و پایداری و … نسخه های اولیه این خودرو در سایپا، فاقد بسیاری از آپشن ها بود ولی در ادامه آپشن هایی مانند سنسور عقب، دوربین عقب، سیستم دنده پشت فرمان سراتو، GPS، صفحه ی جلو آمپر و … به آن اضافه شد. نکته مهم در مورد این خودرو آن است که ضریب اطمینان به ایمنی، کیفیت و سرعت این خودرو در حدی است که یگان راهنمایی و رانندگی در نیروی انتظامی جمهوری اسلامی از این خودرو در مأموریت‌های خود استفاده می کند. پدل شیفتر سراتو | خرید دنده پشت فرمان سراتو تعویض دنده یکی از دغدغه‌های همیشگی رانندگان است. گاهی دنده درست جا نمی‌ افتد و باعث افت کیفیت حرکت خودرو می شود و یا حتی ممکن است عدم تعویض به موقع دنده، به مرور به گیربکس های خودرو آسیب جدی وارد کند و مصرف کننده را دچار هزینه زیادی کند. همه این مسائل باعث می شود که راننده نتواند تجربه دلپذیری از رانندگی داشته باشد. این موضوع شرکت های خودروسازی مانند فراری را به فکر انداخت تا به کمک تجربیات خود رد مسابقات فرمول یک ، فکری به حال این موضوع کنند. ماحصل پژوهش های این شرکت ها تولید پدل شیفتر بود. اولین نسل از پدل شیفتر یا همان دنده پشت فرمان توسط کمپانی فراری به بازار عرضه شده است و بعد از آن بود که کمپانی بی ام دبلیو با محصولات خود، آن را همگانی کرد. نسل اول به دلیل شکل پروانه ای و خستگی دست رانندگان، به زودی کنار گذاشته شد ولی در نسل بعدی که توسط کمپانی مرسدس عرضه شد، کمی به این پدل‌ها شکل و فرم داده شد و شکل آن ها متناسب با ارگونومی بدن انسان، تغییر یافت. البته این نسل هم به مشکلاتی شبیه نسل قبلی برخورد کرد و نتوانست رانندگان را به طور کامل راضی کند. البته نباید ناگفته بماند که این محصول هنوز جزو محصولات لوکس است و عمدتاً خودروهای لوکس هستند که از آن استفاده می کنند. به طور کلی می توان مزایای پدل شیفتر سراتو را در افزایش سرعت و دقت در تعویض دنده، ایجاد توانایی تغییر دنده در هر دور موتور، تعویض دنده بدون رها کردن فرمان، خستگی کمتر و تمرکز بیشتر راننده، کاهش مصرف سوخت و خلوت شدن کنسول میانی، کوتاه کردن مسیر دنده امکان شتاب گیری بهتر، بالا رفتن سرعت عمل راننده، گرفته شدن بیش از نیمی از خلاصی دسته دنده و بالا رفتن عمر گیر بکس دانست. از معایب آن هم می توان به افزایش استهلاک، بالا رفتن دمای گیربکس و حساسیت نسبت به تعویض دنده اشاره کرد. برای خرید و نصب این آپشن ها بر روی خودروی خود گوشی را بردارید و با کارشناسان ما تماس بگیرید. هر پرسشی که داشته باشید کارشناسان ما با جدیت و به طور کامل به آن پاسخ خواهند داد و شما را در انتخاب بهترین ها راهنمائی می کنند.

امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۶ فروردین ۱۳۹۹ ] [ ۱۰:۰۸:۴۶ ] [ admin ]
[ ]
.: Weblog Themes By 123blog :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعی ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
امکانات وب