basta
 
نویسندگان
لینک دوستان
لینکی ثبت نشده است
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
پیوندهای روزانه
لینکی ثبت نشده است

مشاوران این حوزه، طرح هایی را برای افزایش رضایت و لذت از زندگی جنسی به افراد ارائه می دهند. در این گفتگوی درمانی، به زوجین کمک می کنند تا مشکلات فیزیکی، روانی، شخصیتی یا ارتباطی آنها را برطرف نمایند. این امر بر افزایش رضایت افراد از روابط جنسی تاثیر می گذارد. هدف مشاور جنسی این است که زوج ها بتوانند بر چالش ها و مشکلات جسمی و احساسی خود غلبه کنند. عملکرد مشاور جنسی باعث می شود تا افراد بتوانند از روابط جنسی خود لذت ببرند و به آرامش برسند.
در جلسات مشاوره جنسی به زوجین آموزش داده می شود تا در مورد نیازهایشان با یکدیگر صحبت کنند. حضور در این جلسات به زوجین کمک می کند تا بر مشکلات خود غلبه کنند. این امر احتمال وقوع خیانت و عدم اعتماد متقابل را کاهش می دهد. در این جلسات، افراد می توانند به صورت آزادانه در مورد موضوع صحبت کنند. صحبت های فرد مراجعه کننده به صورت کاملا محرمانه باقی می ماند. مشاور جنسی به صحبت های زوجین توجه می کند و هیچ گونه قضاوتی در مورد آنها نمی کند. در جلسات مشاوره جنسی هیچ گونه معاینه فیزیکی انجام نمی شود. جلسات مشاوره نوعی گفتگو درمانی است.
افرادی که با اختلالات جنسی مانند اختلال نعوذ، کاهش میل جنسی، کمبود علاقه، انزال زودرس، اعتماد به نفس پایین، ناتوانی در رسیدن به ارگاسم، میل جنسی بیش از حد، افکار جنسی ناراحت کننده و ... مواجه هستند، می توانند به مشاور جنسی مراجعه کنند. در برخی موارد لازم است تا برای رفع مشکلات فیزیکی بدن به پزشک مراجعه نمایید. شما می توانید اطلاعات پزشکان را در لیست پزشکان ایران مشاهده نمایید.
اگر نگران این مسئله هستید که چطور یک رابطه موثر و صمیمی را با شریک جنسی خود برقرار کنید، به دسته بندی مشاور جنسی دکتر کجاست مراجعه کنید.

 منبع : سایت دکتر کجاست

امتیاز:
 
بازدید:
[ ۹ آبان ۱۴۰۰ ] [ ۰۵:۰۳:۳۶ ] [ admin ]
[ ]
.: Weblog Themes By 123blog :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعی ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
امکانات وب