basta
 
نویسندگان
لینک دوستان
لینکی ثبت نشده است
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
پیوندهای روزانه
لینکی ثبت نشده است

اگر چه ریزش مو معمولا بین مردان شایع است زنان هم ممکن است از این عارضه در رنج باشند و حتی ممکن است دچار کچلی شوند.

 


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۷ شهریور ۱۳۹۹ ] [ ۰۸:۰۹:۵۰ ] [ admin ]

خوشبختانه در حال حاضر با گسترش تنوع کابینت ها به راحتی می توان کابینت متناسب با بودجه خود را پیدا کرد. انواع کابینت آشپزخانه با توجه به شرایط محیطی و فضای آشپزخانه بسیار متنوع هستند. در حال حاضر کابینت های هایگلاس به علت براقیت خاصی که دارند بیشتر مورد توجه قرار دارند. این مدل کابینت ها جزو پر طرفدارها در میان انواع کابینت به شمار می آیند.

کابینت ممبران

در آشنایی با انواع کابینت به سبکی از کابینت آشپزخانه که ساخته شده از چوب­ هایی با جنس MDF و در برخی موارد نئوپان هستند کابینت ممبران گفته می­شوند. البته باید توجه داشته باشید که به دلیل پایین بودن کیفیت تخته ­های نئوپان از آنها به ندرت در ساخت کابینت ممبران استفاده می­شود. این نوع از کابینت­ها که از جمله سبک­های کلاسیک ایرانی به شمار می­روند و امروزه در بین افراد از محبوبیت زیادی برخوردار می­باشند به دلیل ایجاد طرح­هایی جدید که با هنر منبت کاری و معرق کاری بر روی آنها و به وسیله­ی دستگاه­ های پیشرفته  CNC ایجاد می­شوند از شکلی خاص و طراحی بینظیر برخوردار هستند که حکاکی­ های هنرمندان ه­ای بر روی آنها نقش بسته است.

کابینت ممبران از چه مزایایی برخوردار است؟

تنوع بالای طرح و نقش و نگار این محصول از ویژگی‌های اصلی آن محسوب می‌شود تا جایی که شما می­توانید طرح مورد نظر خود را سفارش داده تا آن را به شکل سه بعدی بر روی کابینت به شما تحویل بدهند. این کابینت­ها با این حال که نسبت به کابینت­ های چوبی از طرح­های متنوع، منحصر به فرد و مخصوص به خود برخوردار هستند اما قیمت کابینت پایین‌تری از کابینت­ های چوبی دارند.

کابینت-ممبران-سفید-و-طلاییکابینت ممبران چه معایبی دارد؟

در برخی از طرح­های حکاکی شده بر روی سطح کابینت ممبران که از ظرافت زیادی برخوردار هستند کیفیت چسبندگی روکش وکیوم کاهش پیدا می‌کند که این مشکل با انتخاب طرح‌های درشت توسط شما رفع می‌شود. مشکل دیگری که در مورد این کابینت­ها وجود دارد تفاوت کیفیت نهایی محصول با توجه به هنر و تبحر دست سازنده آن می­باشد به این صورت که ممکن است دو سازنده با در اختیار داشتن مواد اولیه یکسان محصولی با کیفیت متفاوت ارائه دهند که برای رفع این مشکل بهتر است قبل از سفارش دادن کابینت، درباره سازندگان آنها و نحوه کارشان تحقیق کنید. حساس بودن پوشش وکیومی موجود بر روی طرح چوب، نسبت به نور و حرارت از معایب دیگر این کابینتهای آشپزخانه می­باشد که برای رفع آن بهتر است چسب مناسبی برای این کار انتخاب کنید. حساس بودن کابینت ممبران نسبت به اجسام نوک تیز و سخت و پر دردسر بودن تعمیرات آن که باعث می­شود نگهداری و مراقبت از آنها اندکی مشکل شود. امروزه با توجه به نقش پراهمیت و کاربردی کابینت آشپزخانه در طراحی دکوراسیون داخلی آشپزخانه ها و تاثیری که بر زیباسازی منازل دارد، افراد در انتخاب و خرید کابینت که امروزه در طرح­ها و رنگ­های متنوعی وارد بازار می­شوند وسواس زیادی به خرج می­دهند و به دنبال انتخاب کابینت­هایی خاص و با طرح­های شیک و زیبا می­باشند لذا بر آن شدیم تا چند نوع از کابینت­های محبوب سبک کلاسیک مدرن و نئوکلاسیک را به شما معرفی کنیم و مزایا و معایب آن را مورد بررسی قرار بدهیم تا بعد از مشاهده انواع متنوع کابینت مدرن و کلاسیک در شرکت ارس دکور بتوانید با اطمینان خاطر، کابینتی شیک و زیبا، متناسب با طراحی دکوراسیون داخلی منزل خود انتخاب کنید. در ادامه می توانید مطلب آشنایی با انواع کابینت را مطالعه کرده و نوع مناسب را انتخاب کنید.

کابینت ام دی اف mdf

در بخش آشنایی با انواع کابینت یکی از پر طرفدارترین کابینت ها یعنی ام دی اف را به شما معرفی می کنیم. کابینت ام دی اف به نوعی کابینت آشپزخانه گفته می­شود که در ساخت جنس بدنه آن­ها که شامل درب، بدنه، تاج، کناره و غیره می‌شود از ورقه های چوبی ام دی اف استفاده شده است که ترکیبی از ضایعات دور ریختنی چوب و رزین می باشد و از قابلیت هماهنگ شدن با تمامی دکوراسیون ها برخوردار می باشند و می­توانند جلوه ای زیبا به دکوراسیون داخلی آشپزخانه ببخشند.

کابینت های گلاس

کابینت های های گلاس نوع پیشرفته تری از کابینت­های ام دی اف mdf و از جمله کابینت­های مدرن محسوب می­شود که در ساخت آنها از روکشی براق با جنس گلس که نوعی پلاستیک براق و شیشه مانند می­باشد استفاده شده است که می­تواند به وسیله سطح صیقلی و براق خود زیبایی و درخشش منحصر به فردی را در محیط آشپزخانه ایجاد ­کند.   برای آشنایی با انواع کابینت و ارزیابی کیفیت این نوع کابینت آشپزخانه که مغز آن از جنس ام دی اف ساخته شده است و ورقه ­های آن تولید شده ایران و یا خارج کشور هستند می­توانید از یک چراغ قوه کمک بگیرید به این صورت که یک کابینت مرغوب هایگلاس از سطحی صاف، کاملاً براق، یکدست و یکنواخت برخوردار است و شما در هنگام قرار دادن نور چراغ قوه بر روی سطح کابینت می­توانید نواقص و ایرادات آن را مشاهده کنید و کیفیت آن را مورد بررسی قرار بدهید.

مزایا و معایب کابینتهای های گلاس

اگر سبک دکوراسیون منزل شما  از نوع مدرن است و می خواهید برای آشپزخانه خود از کابینت های های گلاس استفاده کنید، پیشنهاد می کنم قبل از تهیه و نصب این نوع کابینت ها با ویژگی های مثبت و منفی آن آشنا شوید، زیرا اگر بدون تحقیق و شناخت درست از جنسی که قصد خرید آن را دارید اقدام به خرید کنید ممکن است کل سرمایه ای که بابت آن خرج کرده اید را به هدر دهید.

کابینت-ممبران-سفید-با-نورپردازی-جذابمزایای کابینت های گلاس

این کابینت ها بخصوص رنگ سفید به دلیل داشتن سطحی صاف و صیقلی منبع بسیار خوبی برای نور است و می تواند با انعکاس نور و روشن تر جلوه دادن آشپزخانه شما ، آنجا را به محیطی زیبا و لاکچری تبدیل کند. مزیت بعدی آن مینیمال بودن این نوع کابینت ها می باشد . سادگی کابینت های های گلاس به خصوص در مدل های بدون دستگیره آن ، باعث می شود محیط آشپزخانه شما کاملا شیک، مرتب و زیبا به نظر برسد . رنگ بندی های متنوع این نوع کابینت ها نیز از نکاتی است که بر محبوبیت آن اضافه کرده است .کابینت های گلاس سفید،کابینت های گلاس ترک در انواع رنگ ها ،کابینت های گلاس سفید طوسی وکابینت های گلاس کرم از جمله محبوب ترین کابینت های بازارمی باشند که ما در ارس دکور دور درب های این کابینتها را با نوار های میلیمتری رنگی پوشش می دهیم که این کار باعث می شود نتیجه نهایی کار بسیار ظریفتر و زیباتر به نظر برسد. بر خلاف کابینت های کنده کاری شده ، در کابینتهای های گلاس که سطحی صاف دارند عملیات تمیز کاری بسیار ساده و سریع صورت می پذیرد .شما می توانید به سادگی و با یک دستمال نم دار سطح کابینت ها را تمیز کرده و سپس با دستمال دیگری آن را خشک کنید .


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۷ شهریور ۱۳۹۹ ] [ ۰۳:۳۷:۲۸ ] [ admin ]

عادت‌های غذا خوردن از رفتارهایی هستند که ما آن‌ها را می‌آموزیم و ذاتی نیستند، بنابراین تمام عاداتی که کودکان در دوران کودکی خود به دست می‌آورند، تا بزرگسالی و حتی تا آخرین لحظه زندگی همراه آن‌هاست.

 


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۷ شهریور ۱۳۹۹ ] [ ۰۳:۳۶:۵۶ ] [ admin ]

تبلیغات رایگان برای چه کسانی به درد میخورد؟

تبلیغات رایگان برای کسانی که میخواهند کسب و کار خود را رونق ببخشند، پیشنهاد بسیار خوبی است و دو حالت دارد، یا تبلیغات را انجام می دهید و پیشرفت می کنید یا بدون تبلیغات ادامه می دهید که دیر یا زود از گود رقابت خارج خواهید شد. این حقیقت دارد. پس مطمئن باشید تبلیغات رایگان ما نتیجه مطلوبی را برای شما به ارمغان می آورد.

 

 

اخیرا فروش کالاها و خدمات در سایت ها و شبکه های اجتماعی بسیار رونق گرفته است. بسیاری از تولیدکنندگان از طریق تبلیغات به رشد و توسعه رسیده اند. تعداد کاربران اینترنتی هر روز در حال افزایش است. به همین دلیل تبلیغات تاثیری بسیاری بر رونق کسب و کار دارد. تبلیغات رایگان ابعاد گسترده ی دارد. مهم ترین هدفی که تبلیغات اینترنتی به دنبال آن هستند افزایش فروش و شناخت مخاطبان به محصولات است. آگهی اینترنتی روش های مختلفی دارد که عبارت است از:

  • تبلیغات همسان

  • تبلیغات از طریق موتور جستجو

  • تبلیغات بنری

  • تبلیغات از طریق شبکه های اجتماعی

تبلیغات همسان قصد دارد که نظر مخاطبان خود را از طریق مشکلات جذب کند. این روش تبلیغات هوشمندانه است. تبلیغات از طریق موتور جستجو به این هدف است که در یک مدت زمان کوتاه و با هزینه ی مناسب محصولات شما را تبلیغ کنند.  این نوع تبلیغ از طریق عنوان و تکرار کلمات اصلی انجام میشود‌. تبلیغات بنری با عضو شدن در یک سایت و بنر خود را با ثبت در آن انجام میشود. امروزه شبکه های اجتماعی بخش مهمی از زندگی ما را تشکیل میدهند و کاربران زیادی هم در این شبکه ها فعال هستند.  شبکه های که تبلیغات در آن موثر است مانند توییتر و فیسبوک و تلگرام است.

 

مزیت های ثبت آگهی رایگان

آگهی ابزاری است که در مقابل پرداخت هزینه، محصولات خود را به مخاطبان معرفی میکند. آگهی ها مزایای دارند که عبارت است از:

  • تشویق مشتریان به خرید بیشتر

  • اثبات محصول

  • پوشش وسیع تر

  • مخاطبان هدفمند

  • اطلاع رسانی بیشتر

آگهی ها انواع مختلفی دارند مانند:

  • آگهی تیزر

  • آگهی رپرتاژ

  • حک آرم

  • زیر نویس

  • دعوت به تماشا

  • نشان آگهی

آگهی تیزر در تلویزیون و رادیو انجام میشود و مدت تبلیغ آن۲۰تا۴۰ثانیه است. آگهی رپرتاژ مانند مستند است و کمترین زمان گزارش آن۱۲۰ثانیه است. حک آرم هم در تلویزیون است زمان تبلیغ آن حداقل ۵دقیقه است. دعوت به تماشا هم در موقعیت های است که در تلویزیون برنامه ی در حال پخش است و بین آن آگهی پخش میشود و اخیرا بسیار رایج شده است. زیرنویس هم در تلویزیون انجام می گیرد و مدت پخش آن۱۵ثانیه است. نشان آگهی شامل نمایش نام،نشان تجاری، به صورت روزانه از شبکه های صدا و سیما انجام میشود. ثبت آگهی رایگان بهترین روش رونق در کسب و کار میباشد. آگهی اینترنتی همانطور که از نامش معلوم است در اینترنت انجام میشود.

چرا باید از نیازمندی های آنلاین استفاده کنیم؟

  • برای فروش محصولات

  • برای اطلاع رسانی

  • برای کسب آرای مردم

یک وبسایت اگر اقدام به تبلیغات رایگان بکند باید ویژگی های داشته باشد مانند:

  • توانایی دسته بندی آگهی ها

  • بهره بردن از کلمات کلیدی

  • درج لینک

  • درج تصویر

برای درج آگهی در اینترنت، سایت های زیادی وجود دارد. اولین گام برای تبلیغات رایگان در اینترنت باید یک سایت خوب را انتخاب کنید. همچنین  باید سایتی که انتخاب میکنید دارای اعتبار باشد. سایت خوب، سایتی است که روزانه هزاران بازدید داشته باشد. تبلیغات رایگان در چنین سایت هایی یک فرصت عالی است. تبلیغات رایگان در این سایت گسترده است و همه جنبه ها را در برمیگیرد مانند:

  • املاک

  • گردشگری

  • خودرو

  • پزشکی 

  • صنعت

  • ساختمان

  • آموزش

نیازمندی های آنلاین شامل چه مواردی میشود؟

  • تقسیم بندی مجزا

  • قابل تفکیک بر اساس مکان

  • کاربری راحت

  • سرعت لود بالا

  • داشتن پکیج های متفاوت

  • سئو مناسب

برای آسانی کار بازدیدکنندگان و تبلیغ کنندگان بهتر است که تبلیغات رایگان دارای تقسیم بندی های مختلف باشد. قابلیت تفکیک مکان ها برای وب سایت های تبلیغاتی مهم است چون مکان های مختلف از آن برای تبلیغات استفاده می کنند. سایت تبلیغات رایگان چون دارای مشتریان مختلفی می باشد باید کاربری آن به شکلی باشد که همه افراد به راحتی بتوانند از این سایت بهره ببرند. سایت تبلیغات رایگان باید سرعت لود بالای داشته باشد چون امکان دارد هر دقیقه تعداد کاربران زیاد شود پس باید سرعت لود بالا باشد تا کارها سریعتر انجام شود. یک سایت تبلیغات رایگان باید پکیج های گوناگونی داشته باشد تا هر کاربر بتواند متناسب با نیازهایش  آگهی های خود را ثبت کند. این پکیج ها به سه دسته تقسیم میشوند که عبارت است از:

  • پکیج برنز ای

  • پکیج نقره ای

  • پکیچ طلایی

یک سایت تبلیغات رایگان باید سئو مناسبی داشته باشد یعنی باید بهینه سازی زیادی داشته باشد. که افراد بتوانند از آگهی ها بازدید بیشتری بکنند. تبلیغات رایگان در عصر حاضر جوابگو نیاز های جامعه است. تبلیغ  برای این است که ما برای رسیدن به اهدافمان کمک کنیم.  اخیرا تبلیغات رایگان به یک تجارت و صنعت بزرگ تبدیل شده است. سالانه هزینه های زیادی صرف تبلیغات می شود. یکی از مهم ترین مزایای تبلیغات به صرفه بودن است یعنی با هزینه کمتر آگهی های خود را تبلیغ کنید. تبلیغات رایگان اینترنتی نسبت به تبلیغات سنتی مخاطبان بیشتری را جذب میکند. شما زمانی که با مزایای تبلیغات رایگان آشنا شوید میفهمید که این سایت بسیار بهتر و خوب تر از سایر سایت های تبلیغاتی میباشد. در سال های گذشته تبلیغات رایگان  در اینترنت برای فروش محصولات رشد بسیار چشمگیری داشته است.

 

انواع سبک و اهداف تبلیغات

تبلیغات سبک های مختلفی دارد. همچنین اهداف های متعددی دارد.سبک های تبلیغات عبارت است از:

  • تبلیغات آگاهی دهنده

  • تبلیغات تشویق کننده

  • تبلیغات یادآوری کننده

  • تبلیغات محیطی

  • تبلیغات مدرن

  • تبلیغات اینترنتی

اهداف تبلیغات عبارت است از:

  • معرفی محصولات به بهترین شیوه و روش ممکن

  • گسترش دادن کسب و کار شما به بهترین وجه

  • میزان سود شما را در کسب و کار افزایش میدهد

  • واسطه ها را از بازار از بین میبرد

  • مشتریهای جدید را جذب میکند همچنین مشتریهای قدیم‌ را حفظ میکند

  • مشتری ها را از قیمت های جدید در بازار آگاه میکنند

  • خدماتی را که به کاربران ارائه میدهد برای شما عزیزان شرح میدهد

  • همواره مصرف کننده را ترغیب میکند که او به این کالا در آینده نزدیک نیاز خواهد داشت

  • به طور حرفه ای مشتری را برای خرید کالای شما معتقد میکند

تبلیغات آگاهی دهنده یعنی مشتری ها را از وجود کالاهای جدید آگاه می سازد. تبلیغات ترغیب کننده یعنی مشتری را برای خرید کالای شما تحریک و تشویق میکند. تبلیغات یاد آوری کننده یعنی همواره به خدماتی که میتوانید به مشتری ارائه دهید را تکرار میکند تا در ذهن مشتری ها یاد آوری شود. تبلیغات محیطی به دو نوع تبلیغات داخلی و خارجی تقسیم میشود  تبلیغاتی که در بالای مغازه ها ، کاتالوگ و غیره است را تبلیغات داخلی مینامند. تبلیغات که در مکان های سرپوشیده انجام می شود مانند مترو و غیره.  تبلیغات خارجی نامیده میشود. تبلیغات مدرن و اینترنتی هم منظور از شبکه های اجتماعی است.

 

تبلیغات رایگان اینترنتی خود را به ما بسپارید .

با توجه به اینکه دنیا در حال پیشرفت و توسعه و گسترش میباشد، آگهی رایگان اینترنتی بسیار گسترده شده است و مشتریان زیادی دارد. شما مخاطبان عزیز میتوانید  تبلیغات خود را به ما بسپارید و در کسب و کار خود بهترین نتیجه را داشته باشید همچنین ما به شما تضمین میکنم که کسب و کار شما با تبلیغات سایت ما رونق میگیرد. سایت ما در تبلیغات بسیار حرفه ای و هوشمندانه کار میکند پس نگران هیچی نباشید. کسب و کار از شما، تبلیغ و شناساندن آن با ما. پس وقت را از دست ندهید و همین الان با کارشناسان ما تماس بگیرید.

منبع: https://niazcheh.com


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ ] [ ۰۹:۲۳:۴۱ ] [ admin ]
مژده سامانه شیک رنک به سئو کاران :
 
خرسندیم بار دگر با آغاز پکیجی جدید و کاربردی به نیاز های روز سئو کاران پاسخ مثبت دهیم .
 
سرویس جدید و کامل و کاربردی دیگر از مجموعه شیک رنک برای اولین بار در تیرماه 99 معرفی میگردد پکیج فوق عبارت است از : پکیج ورودی گوگل ترکیبی و پلکانی این سرویس کاربردی کامل و جدید تیم شیک رنک جهت بهرمندی مدیران سایت ها به خدمات سامانه شیک رنک اضافه و هم اکنون در لینک موجود در انتهای همین مطلب قابل مشاهده می باشد .
 
ورودی گوگل ترکیبی و پلکانی همانطور که از اسم آن پیداست ترکیبی از انواع مختلف ورودی گوگل از جمله : ورودی گوگل با IP های ایرانی و خارجی - ورودی گوگل از انواع دیوایس ها و سیستم عامل های مختلف مانند موبایل و دسکتاپ و.. می باشد .
 
و قابلیت های حرفه ای یعنی پلکانی در ورودی گوگل
در پکیج های 30 روزه ورودی گوگل ترکیبی و پلکانی بلفرض مثال (پکیج شماره 2 با 6,000 ورودی گوگل) را انتخاب کرده باشید پکیج در 3 مرحله 10 روزه زیر تقسیم و اجرا می شود .
 
1000 ورودی گوگل در مرحله اول
10 روز اول روزانه 100 ورودی گوگل روزانه به سایت ارسال می گردد .
 
2000 ورودی گوگل در مرحله دوم :
10 روز دوم روزانه 200 ورودی گوگل روزانه به سایت ارسال می گردد .
 
3000 ورودی گوگل در مرحله سوم :
10 روز سوم روزانه 300 ورودی گوگل روزانه به سایت ارسال می گردد .
 
مهم ترین ویژگی هایی که پکیج ورودی گوگل ترکیبی و پلکانی را متمایز کرده است:
 
- واکنش انسانی و کاملا طبیعی IP ها در سایت
واکنش انسانی از جمله کلیک در سایت و بازدید از صفحات داخلی و تایم.. طبیعی بودن IP ها ورودی گوگل در این پکیج را متمایز نموده است .
 
- تایم متغیر زمان ماندگاری حداقل 150 ثانیه هر IP و ترافیک ارسالی در سایت
حداقل زمان بازدید هر یوزر و IP از سایت 150 ثانیه و حداکثر 200 ثانیه متغیر می باشد
 
- قابلیت پلکانی و عدم ریسک های منفی برای سایت
در برخی مواقع دریافت ناگهانی ترافیک نتیجه عکس برای برخی از سایت ها دارد در این پکیج با توجه به قابلیت ارسال ترافیک بصورت پلکانی (پله به پله) هیچ گونه ریسکی برای هیچ سایتی ندارد.
 
- ترکیبی و یونیک بودن IP ها و ترافیک ارسالی
ترکیبی و یونیک بودن نوع IP ها و تکراری نبودن آنها - حتی تکراری نبودن دیواس IP ها و سیستم عامل (اندروید - دسکتاپ و...) - متفاوت بودن مرورگر IP ها (فایرفاکس- کروم و...) - متغیر بودن موقعیت جغرافیایی متفاوت IP ها (ایرانی - خارجی) به طبیعی بودن و کیفیت و بازدهی ورودی گوگل و حتی افزایش اعتبار و شهرت URL از تمایز مهم آنهاست .
 
- تایم هوشمند ارسال ها و تقسیم کلیه ترافیک در 24 ساعت شبانه روز
ارسال ناگهانی و یکجا ترافیک خریداری شده علاوه بر فشار سروری و مصرف زیاد پهنای باند باعث افت ناگهانی رتبه گوگل سایت و رنک الکسا و حذف ایندکس های گوگل در برخی از سایت ها خواهد شد برای جلوگیری و پیشگیری احتمالی در این پکیج کلیه ترافیک را در 24 ساعت شبانه روز تقسیم کرده ایم .
 
پکیج ورودی گوگل ترکیبی و پلکانی قابلیت هایی تقریبا مشابه ای نسبت به ترافیک دریافتی از تبلیغات گوگل ادوردز دارند این نوع ورودی گوگل همانطور که کیفیت بالاتری در مقایسه با دیگر پکیج های ورودی گوگل دارند قیمت بالاتری نیز نسبت به سایر پکیج های ورودی های گوگل دارند .
 
سایر مزایای بارز خرید ورودی گوگل پلکانی را در لینک سفارش زیر مشاهده بفرمایید :

ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۲ تیر ۱۳۹۹ ] [ ۰۹:۱۶:۰۱ ] [ admin ]

همانطور که بی شک می دانید فضای سایت های شرط بندی ایران بسیار پیچیده است. تعداد زیادی سایت پیش بینی فوتبال و کازینو وجود دارد که هریک خود را بهترین و معتبرترین سایت شرط بندی می داند.

چرا بت دعوت
نیاز به راهنمایی کاربران در عرصه شرط بندی آنلاین، باعث شد تیم ما به این زمینه وارد شود و سایت بت دعوت نیز به عنوان یک مجله خبری ، تحلیلی و آموزشی شروع به کار کند.

چرا به ما اعتماد کنید ؟
ما برخلاف وبسایت‌های مشابه دیگر، خودمان وارد حوزه ارائه خدمات یا راه اندازی سایت شرط بندی نخواهیم شد. به دنبال تبلیغات نبوده و پس از پیدا کردن بهترین و معتبرترین سایت ایرانی، شما را به آن منتقل کرده ایم. ما تضمین می کنیم تا هیچ مشکلی برای شما در مراحل شرط بندی به سایتی که به آن منتقلتان می کنیم، وجود نداشته باشد. امنیت اولین ملاک ما بوده و خواهد بود.

همچنین تصمیم گرفتیم تجارب خود را در این زمینه با شما به اشتراک بگذاریم تا بتوانید در شرط بندی های خود به خصوص در سایت های بازی انفجار ، پوکر ، تخته نرد، مونتی موفق شوید. همین مسئله باعث شده مطالب آموزشی بسیاری را تقدیم شما کنیم.

هدف بلند مدت ما دست یابی به بازارهای جدید در عرصه سرگرمی‌های آنلاین و مجازی از جمله بازی‌های ویدیویی، شرط بندی آنلاین و سرگرمی‌های دیگر می‌باشد.

معرفی بازی انفجار محبوب ترین بازی شرط بندی آنلاین
در اولین مرحله شما مبلغی را به عنوان پیش فرض تعیین می کنید و پس از کلیک بر روی استارت نمودار شما شروع به حرکت و بالا رفتن می کند، هر چقدر نمودار بیشتر پیشروی کند بر مبلغی که تعیین کرده اید اضافه می شود. شما باید قبل از توقف نمودار باید مبلغ تان را برداشت کنید زیرا که اگر نمودار بایستد شما می بازید و شرط تان هم می سوزد. شما هم چنین می توانید این بازی را به صورت گروهی انجام دهید.


بازی پوکر معروفترین در کازینو ها
پوکر از معروفترین بازی هایی است که در دنیای واقعی نیز در کازینو های مختلف بسیار پرطرفدار بوده و حتی گاهی بازی صمیمانه خانوادگی نیز بوده امروزه هم این بازی به صورت آنلاین بسیار محبوب و پرطرفدار شده است که چه برای بازیکن چه برای سایت سود آور است.

البته که علاوه بر شانس این بازی از آنجایی که فکری نیز است باید به صورت دقیق و تخصصی روی آن وقت گذاشت و سرمایه گذاری کرد.

بازی تخته نرد با قدمتی کهن
کشور ایران سرزمین کهن و اصیل بازی صفحه ای تخته نرد می باشد، این بازی اولین بازی دست ساز انسان در کره زمین است. مهره ها و تاس بازی تخته نرد در یک ظرف سفالی در کنار صفحه بازی قرار داده می شود. این بازی به این گونه می باشد که مهره ها یا سنگ ها را در یک صفحه از نقطه شروع به نقطه پایانی می رسانند.

پیش‌بینی فوتبال با الگوی ایرانی
شرط‌بندی و پیش‌بینی مسابقات فوتبال در ایران و جهان تا میلیون‌ها ریال جایزه نقدی. هر چقدر شرط ببندید بیشتر می‌برید و یک‌شبه راه صدساله را می‌پیماید. بدون ریسک و بدون خطر. با شرط‌بندی و اعتماد به ما ۱۰۰ درصد برنده جایزه میلیونی شوید.

منبع : https://betdavat.com/


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۸ تیر ۱۳۹۹ ] [ ۰۳:۴۶:۰۲ ] [ admin ]

بک لینک چیست؟

همه ما در سایت ها به لینک هایی برخورد کرده ایم که ما را به یک سایتی ارجاع میدهند. این لینک ها بک لینک نامیده میشود. معمولا این لینک ها ما را به سایت هایی ارجاع میدهند که یا سایت های مرتبط با سایت میزبان است یا دارای مطالب پرطرفدار میباشد.

بک لینک

در زمان های گذشته سایت ها میتوانستند با افزایش تعداد لینک ها اعتبارسازی نمایند. هزینه کمتری پرداخت میکردند و میتوانستند تعداد بسیار بالایی پروفایل و لینک های اسپم تهیه نمایند. اما در حال حاضر این لینک ها و بک لینک ها در گوگل جایی ندارد و گوگل به آن ها زیاد اهمیت نمی دهد و در واقع به لینک هایی که هویت بالایی دارند بیشتر اهمیت می دهد.

 

بک لینک PBN چیست؟

پی بی ان (PBN)  مخفف عبارت Private Blog Networks  می باشد.

ما برای لینک سازی به سبک  PBN نیاز به یک شبکه ی وبلاگی با هویت بالا داریم.لینک سازی پی بی ان (pbn) به صورت لایه ای میباشد.

بک لینک pbn

 

معمولا وب سایت یا وبلاگ هایی با موضوعات مختلف را برای ایجاد این ساختارها ایجاد کرده و این وبلاگ ها برای اعتبار بخشی به سایت های مورد نظر به کار میبرند. چند بک لینک ایجاد کرده و با این بک لینک ها کاربران را به سایت اصلی لینک میدهیم. با ادامه دادن این مراحل لینک ها به صورت هرمی افزایش می یابند و همین مسئله موجب شده است که به خرید بک لینک PBN شهرت یافته است .

بالا رفتن رتبه سایت

اگر بدون علم کافی شروع به اجرای PBN شوید، سایت شما به سرعت به سمت پنالتی شدن و به حذف از گوگل نزدیک می شود.

بک لینک PBN دارای انواع مختلفی میباشد. گفته میشود بیش از 200 روش برای لینک سازی وجود دارد. اما همه این روش ها ایده آل نیستند و تعداد بسیار کمی از آن دارای تاثیرات مطلوبی میباشند.

شما می توانید از پکیچ های سفارش بک لینک pbn یا سفارش رپورتاژ pbn مجموعه شیک رنک دیدن بفرمایید .

 

منبع


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۴ تیر ۱۳۹۹ ] [ ۰۶:۵۰:۵۷ ] [ admin ]

در معماری چنانچه قابل اثبات است ابتدا ماهیت و مفهوم وجود دارد، بعد ماده خلق می شود یعنی آنچه که تصور نامیده می شود شکل وجود به خود می گیرد و سرانجام تصویر این تصور به بیرون ذهن منتقل می شود. ذهن ما از یک جهت مانند یک تخته سیاه در آتلیه معماری دانشکده مان می باشد که ابتدا روی آن خطی ترسیم نشده است اما به تدریج و مرحله به مرحله با گذراندن واحدهای ترکیب و مقدمات و هندسه و دیدن مجله ها و فضاهای متفاوت، نمادهایی را بر روی این تخته خالی از هر گونه خط و هندسه ترسیم می نماییم. پس دیدن، نگاه کردن و اندیشیدن در معماری بسیار حائز اهمیت می باشد. در این تحقیق بر آنیم که با بررسی فضاهای تشکیل دهنده یک دانشکده معماری، آموزش معماری، دانشجوی معماری و ارتباط آنها با فضا و پیرامون خود، به ضوابط و معیارهایی دست پیدا کنیم که طراح را در یافتن راه حل نهایی یاری رساند فرم زمین علی رغم اهمیتی که در نظام بافت های شهری داشته، امروزه کمتر مورد توجه است،


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۶ خرداد ۱۳۹۹ ] [ ۱۲:۱۳:۰۹ ] [ admin ]

فشارخون بالا یکی از بیماری های است که بسیاری از افراد به آن مبتلا هستند، اگر شما نیز جزو آن دسته از افراد هستید که از این بیماری رنج می برید باید برخی موادغذایی را حذف و بعضی را در رژیمتان قرار دهید.

 


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۶ خرداد ۱۳۹۹ ] [ ۱۲:۱۲:۱۸ ] [ admin ]

علائمی که می‌گویند یخچال سامسونگ خراب است
خرابی‌ها و مشکلاتی که برای یخچال‌های فریزر پیش می‌آیند، اغلب نشانه‌های آشکاری دارند. احتمالا شما هم با مواردی مثل منجمد نشدن مواد غذایی، صدای اضافه موتور، به هم خوردن حالت اتوماتیک یخچال، خراب شدن قسمت یخ ساز و غیره رو به رو شده‌اید. هر کدام از این مشکلات نشان دهنده ضعف یک آیتم در یخچال است که باید برطرف شود. برای این که راحت‌تر بتوانید علائم را شناسایی کنید و مطمئن شوید که به یک تعمیرکار برای تعمیر یخچال سامسونگ خود احتیاج دارید لیست زیر را بخوانید و بعد بررسی یخچال خود را با توجه به این لیست انجام دهید.


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۵ خرداد ۱۳۹۹ ] [ ۰۴:۰۳:۲۰ ] [ admin ]
[ ۱ ][ ۲ ][ ۳ ][ ۴ ][ ۵ ][ ۶ ][ ۷ ]
.: Weblog Themes By 123blog :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعی ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
امکانات وب