basta
 
نويسندگان
لینک دوستان
لينكي ثبت نشده است
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است

براي ايجاد يك روتين مراقبت از ناخن، از يك مرطوب كننده با كيفيت بالا استفاده كنيد. متخصصين زيبايي توصيه مي‌كنند كه ناخن‌هاي خود را تميز و پوست دست‌ها و ناخن‌ها را مرطوب نگه داريد. خشكي و شكنندگي براي ناخن‌ها خطرناك هستند، چون ناخن‌هاي از جمله اعضاي حساس بدن هستند كه با كوچك‌ترين بي‌توجهي مستعد شكنندگي و ضعيف شدن هستند؛ بنابراين مرطوب كردن ناخن‌هاي شما باعث مي‌شود آن‌ها سالم بمانند و در اثر خشكي از بين نروند. علاوه بر كرم مرطوب‌كننده، شما مي‌توانيد طيف وسيعي از روغن‌هاي طبيعي پوست را از بازار تهيه كنيد. اين روغن‌ها به طور خاص براي حفظ قدرت و درخشش ناخن‌هاي شما ساخته شده‌اند.


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۷ شهريور ۱۳۹۹ ] [ ۰۱:۰۵:۳۷ ] [ admin ]

دلايل ريزش مو متفاوت است؛ طبيعي، ارثي، وابسته به دفعات و روش‌هاي نظافت، مصرف داروهايي خاص، كمبود ويتامين، عوامل شيميايي، فرآيندهاي هورموني، اضطراب و… اما در اغلب موارد مي توانيد با رعايت نكات پي‌آمده، از كچلي زودرس در امان مانده، از موهاي سرتان بيشتر و بهتر محافظت كنيد.

 


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۷ شهريور ۱۳۹۹ ] [ ۱۲:۳۵:۳۸ ] [ admin ]

جوكر كه يكي از مشهورترين شخصيت هاي منفي تاريخ سينماست در اينجا قصد ندارد نمونه اي جديد و به روز شده از جوكر هاي تاريخ سينما( هيث لجر، جك نيكلسون؛ ..) باشد بلكه مي خواهد تصوير شفافي از "واقعيت وجودي" تمام جوكرهايي باشد كه تا پيش از اين، آن ها را به فراخور جهان ابرقهرماني شان، تصنعي و اغراق شده مي شناختيم. روايتي واقع گرايانه تر از جوكرهاي رانده شده. اثري كه حتي براي مخاطب نا آشنا با جوكر هم جذاب مي نمايد و كاملا مستقل است.


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۷ شهريور ۱۳۹۹ ] [ ۰۸:۱۰:۳۶ ] [ admin ]

اگر چه ريزش مو معمولا بين مردان شايع است زنان هم ممكن است از اين عارضه در رنج باشند و حتي ممكن است دچار كچلي شوند.

 


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۷ شهريور ۱۳۹۹ ] [ ۰۸:۰۹:۵۰ ] [ admin ]

خوشبختانه در حال حاضر با گسترش تنوع كابينت ها به راحتي مي توان كابينت متناسب با بودجه خود را پيدا كرد. انواع كابينت آشپزخانه با توجه به شرايط محيطي و فضاي آشپزخانه بسيار متنوع هستند. در حال حاضر كابينت هاي هايگلاس به علت براقيت خاصي كه دارند بيشتر مورد توجه قرار دارند. اين مدل كابينت ها جزو پر طرفدارها در ميان انواع كابينت به شمار مي آيند.

كابينت ممبران

در آشنايي با انواع كابينت به سبكي از كابينت آشپزخانه كه ساخته شده از چوب­ هايي با جنس MDF و در برخي موارد نئوپان هستند كابينت ممبران گفته مي­شوند. البته بايد توجه داشته باشيد كه به دليل پايين بودن كيفيت تخته ­هاي نئوپان از آنها به ندرت در ساخت كابينت ممبران استفاده مي­شود. اين نوع از كابينت­ها كه از جمله سبك­هاي كلاسيك ايراني به شمار مي­روند و امروزه در بين افراد از محبوبيت زيادي برخوردار مي­باشند به دليل ايجاد طرح­هايي جديد كه با هنر منبت كاري و معرق كاري بر روي آنها و به وسيله­ي دستگاه­ هاي پيشرفته  CNC ايجاد مي­شوند از شكلي خاص و طراحي بينظير برخوردار هستند كه حكاكي­ هاي هنرمندان ه­اي بر روي آنها نقش بسته است.

كابينت ممبران از چه مزايايي برخوردار است؟

تنوع بالاي طرح و نقش و نگار اين محصول از ويژگي‌هاي اصلي آن محسوب مي‌شود تا جايي كه شما مي­توانيد طرح مورد نظر خود را سفارش داده تا آن را به شكل سه بعدي بر روي كابينت به شما تحويل بدهند. اين كابينت­ها با اين حال كه نسبت به كابينت­ هاي چوبي از طرح­هاي متنوع، منحصر به فرد و مخصوص به خود برخوردار هستند اما قيمت كابينت پايين‌تري از كابينت­ هاي چوبي دارند.

كابينت-ممبران-سفيد-و-طلاييكابينت ممبران چه معايبي دارد؟

در برخي از طرح­هاي حكاكي شده بر روي سطح كابينت ممبران كه از ظرافت زيادي برخوردار هستند كيفيت چسبندگي روكش وكيوم كاهش پيدا مي‌كند كه اين مشكل با انتخاب طرح‌هاي درشت توسط شما رفع مي‌شود. مشكل ديگري كه در مورد اين كابينت­ها وجود دارد تفاوت كيفيت نهايي محصول با توجه به هنر و تبحر دست سازنده آن مي­باشد به اين صورت كه ممكن است دو سازنده با در اختيار داشتن مواد اوليه يكسان محصولي با كيفيت متفاوت ارائه دهند كه براي رفع اين مشكل بهتر است قبل از سفارش دادن كابينت، درباره سازندگان آنها و نحوه كارشان تحقيق كنيد. حساس بودن پوشش وكيومي موجود بر روي طرح چوب، نسبت به نور و حرارت از معايب ديگر اين كابينتهاي آشپزخانه مي­باشد كه براي رفع آن بهتر است چسب مناسبي براي اين كار انتخاب كنيد. حساس بودن كابينت ممبران نسبت به اجسام نوك تيز و سخت و پر دردسر بودن تعميرات آن كه باعث مي­شود نگهداري و مراقبت از آنها اندكي مشكل شود. امروزه با توجه به نقش پراهميت و كاربردي كابينت آشپزخانه در طراحي دكوراسيون داخلي آشپزخانه ها و تاثيري كه بر زيباسازي منازل دارد، افراد در انتخاب و خريد كابينت كه امروزه در طرح­ها و رنگ­هاي متنوعي وارد بازار مي­شوند وسواس زيادي به خرج مي­دهند و به دنبال انتخاب كابينت­هايي خاص و با طرح­هاي شيك و زيبا مي­باشند لذا بر آن شديم تا چند نوع از كابينت­هاي محبوب سبك كلاسيك مدرن و نئوكلاسيك را به شما معرفي كنيم و مزايا و معايب آن را مورد بررسي قرار بدهيم تا بعد از مشاهده انواع متنوع كابينت مدرن و كلاسيك در شركت ارس دكور بتوانيد با اطمينان خاطر، كابينتي شيك و زيبا، متناسب با طراحي دكوراسيون داخلي منزل خود انتخاب كنيد. در ادامه مي توانيد مطلب آشنايي با انواع كابينت را مطالعه كرده و نوع مناسب را انتخاب كنيد.

كابينت ام دي اف mdf

در بخش آشنايي با انواع كابينت يكي از پر طرفدارترين كابينت ها يعني ام دي اف را به شما معرفي مي كنيم. كابينت ام دي اف به نوعي كابينت آشپزخانه گفته مي­شود كه در ساخت جنس بدنه آن­ها كه شامل درب، بدنه، تاج، كناره و غيره مي‌شود از ورقه هاي چوبي ام دي اف استفاده شده است كه تركيبي از ضايعات دور ريختني چوب و رزين مي باشد و از قابليت هماهنگ شدن با تمامي دكوراسيون ها برخوردار مي باشند و مي­توانند جلوه اي زيبا به دكوراسيون داخلي آشپزخانه ببخشند.

كابينت هاي گلاس

كابينت هاي هاي گلاس نوع پيشرفته تري از كابينت­هاي ام دي اف mdf و از جمله كابينت­هاي مدرن محسوب مي­شود كه در ساخت آنها از روكشي براق با جنس گلس كه نوعي پلاستيك براق و شيشه مانند مي­باشد استفاده شده است كه مي­تواند به وسيله سطح صيقلي و براق خود زيبايي و درخشش منحصر به فردي را در محيط آشپزخانه ايجاد ­كند.   براي آشنايي با انواع كابينت و ارزيابي كيفيت اين نوع كابينت آشپزخانه كه مغز آن از جنس ام دي اف ساخته شده است و ورقه ­هاي آن توليد شده ايران و يا خارج كشور هستند مي­توانيد از يك چراغ قوه كمك بگيريد به اين صورت كه يك كابينت مرغوب هايگلاس از سطحي صاف، كاملاً براق، يكدست و يكنواخت برخوردار است و شما در هنگام قرار دادن نور چراغ قوه بر روي سطح كابينت مي­توانيد نواقص و ايرادات آن را مشاهده كنيد و كيفيت آن را مورد بررسي قرار بدهيد.

مزايا و معايب كابينتهاي هاي گلاس

اگر سبك دكوراسيون منزل شما  از نوع مدرن است و مي خواهيد براي آشپزخانه خود از كابينت هاي هاي گلاس استفاده كنيد، پيشنهاد مي كنم قبل از تهيه و نصب اين نوع كابينت ها با ويژگي هاي مثبت و منفي آن آشنا شويد، زيرا اگر بدون تحقيق و شناخت درست از جنسي كه قصد خريد آن را داريد اقدام به خريد كنيد ممكن است كل سرمايه اي كه بابت آن خرج كرده ايد را به هدر دهيد.

كابينت-ممبران-سفيد-با-نورپردازي-جذابمزاياي كابينت هاي گلاس

اين كابينت ها بخصوص رنگ سفيد به دليل داشتن سطحي صاف و صيقلي منبع بسيار خوبي براي نور است و مي تواند با انعكاس نور و روشن تر جلوه دادن آشپزخانه شما ، آنجا را به محيطي زيبا و لاكچري تبديل كند. مزيت بعدي آن مينيمال بودن اين نوع كابينت ها مي باشد . سادگي كابينت هاي هاي گلاس به خصوص در مدل هاي بدون دستگيره آن ، باعث مي شود محيط آشپزخانه شما كاملا شيك، مرتب و زيبا به نظر برسد . رنگ بندي هاي متنوع اين نوع كابينت ها نيز از نكاتي است كه بر محبوبيت آن اضافه كرده است .كابينت هاي گلاس سفيد،كابينت هاي گلاس ترك در انواع رنگ ها ،كابينت هاي گلاس سفيد طوسي وكابينت هاي گلاس كرم از جمله محبوب ترين كابينت هاي بازارمي باشند كه ما در ارس دكور دور درب هاي اين كابينتها را با نوار هاي ميليمتري رنگي پوشش مي دهيم كه اين كار باعث مي شود نتيجه نهايي كار بسيار ظريفتر و زيباتر به نظر برسد. بر خلاف كابينت هاي كنده كاري شده ، در كابينتهاي هاي گلاس كه سطحي صاف دارند عمليات تميز كاري بسيار ساده و سريع صورت مي پذيرد .شما مي توانيد به سادگي و با يك دستمال نم دار سطح كابينت ها را تميز كرده و سپس با دستمال ديگري آن را خشك كنيد .


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۷ شهريور ۱۳۹۹ ] [ ۰۳:۳۷:۲۸ ] [ admin ]

عادت‌هاي غذا خوردن از رفتارهايي هستند كه ما آن‌ها را مي‌آموزيم و ذاتي نيستند، بنابراين تمام عاداتي كه كودكان در دوران كودكي خود به دست مي‌آورند، تا بزرگسالي و حتي تا آخرين لحظه زندگي همراه آن‌هاست.

 


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۱۷ شهريور ۱۳۹۹ ] [ ۰۳:۳۶:۵۶ ] [ admin ]
[ ۱ ]
.: Weblog Themes By 123blog :.

درباره وبلاگ

موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
نظرسنجی
[#VoteTitle#]
[#VTITLE#]
     نتیجه
لینک های تبادلی
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
امکانات وب